About Me

My photo
simple person who need a lot of experience and knowledge for now and the future life

Wednesday, October 28, 2009

inila...aku

hujung 2009 semakin menjelang tiba...aku dijadualkan utk menghabiskan pengajian aku hujung tahun ni dan awal tahun hadapan, aku akan teruskan perjuangan ku ke peringkat seterusnya.... hanya tinggal beberapa minggu je ni....aku terus menghitung hari......dan terus bersemangat mengejar impian aku.....

tp bukan itu menjadi persoalan aku....aku hilang tumpuan sejak kebelakangan ni....aku rasa seolah2 ada satu bebanan yg telah menimpa aku..... dan semakin hari semakin berat beban tu dibelakangku..... sekarang ni aku tgh diuji kalo korang nak tahu.... satu2 kekuatan aku ditarik.... aku semakin lemah n hampir putus asa..... kalo korang tanya apa beban itu....aku cuma mampu jawab....faham2 sendirila.....

meja aku penuh dengan kertas n buku...cukup bersepah....laptop yg terbiar terbuka....3 tin nescafe n satu frame gambar..... aku masih termenung....report kena siap by end of this week... tp satu apa pun aku tak buat... aku mula fed up...kunci dicapai....aku terus menuju ke kedai berhampiran....tutup! lupa dah pukul 1 pagi.....aku pun apa lagi....carila kedai 24 jam.... aku apa lagi...dicapai 4 tin air kegemaran dan bayar.... mmm.... masih merewang otak aku....

then, aku pun masuk bilik...trus kunci pintu...kononya xnak dganggu....tp benar...otak aku telah diganggu teruk..... eh! perut berbunyi...aku rasa aku lupa nak mkn td....hahaha.... kasi mkn roti dgn telor...(shstt.....jgn bising sbb aku tak mkn nasi k)... aku dah mula merepek dalam blog ni...
hehehehe....ko tahu kan sbb apa......

wei...bukan sebb perut aku ek....sbb aku mengalami tekanan mental n emosi yang agak teruk.... secara jujurnya...hati aku amat2 terluka kerana sesuatu dan minda aku hilang tujuan kerana ada sesuatu tlah terjadi terhadap aku sekarang....so buat sementara ini....aku amat memerlukan bantuan supaya tidak diganggu sbb report aku blum siap....bg aku buat report dl k....segala masalah yang tlah timbul...aku nak tolak ketepi...kalo ada masalah tu kaitan dengan korang...maka harap bersabarla.....

yang pastinya ini adalah aku.....

No comments:

Post a Comment

Thanks 4 ur comment....really appreciate it...